جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

استقلال درگیرشایعه بازگشت مجیدی| ساپینتو استعفا داده بود؟

  • کد خبر: ۱۳۰۱۳۹
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
استقلال درگیرشایعه بازگشت مجیدی| ساپینتو استعفا داده بود؟
با حضور علی فتح الله زاده در راس مدیریت باشگاه استقلال شایعات بسیاری پیرامون آینده کاری ساپینتو با استقلال دهان به دهان می‌شود. حتی شایعه استعفای شفا‌هی او در روز معارفه فتح الله زاده و آمدن مجیدی نیز به گوش می‌رسید.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، آینده ساپینتو در باشگاه استقلال چه طور خواهد بود؟ آیا مرد پرتغالی می‌تواند سد‌های پیش رو را کنار بزند واستقلال را بربام فوتبال ایران بنشاند؟ پاسخ دادن به این سوال دشوار است. آن قدر دشوار که وقتی فتح الله زاده حکم مدیرعاملی را در باشگاه استقلال نزدیکان به باشگاه خبر آوردند که ریکاردو ساپینتو قصد کناره گیری دارد. حتی صحبت از استفعای شفاهی او بود. همو که روابط بسیار نزدیکی با آجورلو داشت و حضور مدیرعامل جدید را برخلاف اهداف خود می‌داند. علی فتح الله زاده البته با برگزاری نشستی فوری با ساپینتو به این شایعات پایان داد، اما کیست که نداد او علاقمند است که دوباره یک مربی ایرانی را بر مسند کار قرار دهد. شاید مجیدی که حتی روزنامه‌های اماراتی خبرحضور دوباره‌اش در استقلال را منتشر کرده‌اند و شاید هم نکونام.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->